BE STEAM-able ( STEAM yapıcı ol )

BE STEAM-able ( STEAM yapıcı ol )

14.10.2024 26

Okulumuzda Fen Bilimleri öğretmeni Selma ULUSAL TAŞ  koordinatörlüğünde 5/A sınıfı öğrencilerinden Melek Neşem Topçu, İkra Güler, İlkay Üçkaya, Şevval Topçu, Ubeyd Oruç katılımıyla Be STEAM- able adlı e-Twinning Projesi başlamıştır. 22 üyeli projede 6 Türk, 7 Romanya, 4 Yunan, 2 İtalyan, 1 moldovya Cumhuriyeti, 1 Gürcistan, 1 Tunus ortak bulunmaktadır.

Projede amaç;

Öğrenciler, yenilikçi aktiviteler, ekip çalışması, işbirliği ve onları becerilerini, bilgilerini ve yaratıcılıklarını artırmaya zorlayacak fikir alışverişi yoluyla bilim, teknoloji, mühendislik, sanat ve matematik alanında bilgi keşfetmeye teşvik edilecektir. Amaçlar: - Öğrencileri STEAM alanında yenilikçi olmaya teşvik etmek - Problem çözme becerilerini geliştirmek - Araştırma ve keşfetme aktivitelerine katılma merakını artırmak - Ekip çalışması yoluyla işbirliği ve karşılıklı destek yeterliliklerini geliştirmek - Araştırmalar ve aktiviteler yoluyla eleştirel düşünmeyi geliştirmek - İletişim okuryazarlığı yeterliliklerini geliştirmek - Bireysel dijital yeterliliklerin artırılması

 

 

The e-Twinning Project called Be STEAM-able has started in our school, under the coordination of Science teacher Selma ULUSAL TAŞ, with the participation of 5/A class students Melek Neşem Topçu, İkra Güler, İlkay Üçkaya, Şevval Topçu, Ubeyd Oruç. There are 6 Turkish, 7 Romanian, 4 Greek, 2 Italian, 1 Moldavian Republic, 1 Georgian and 1 Tunisian partners in the 22-member project.

 

The aim of the project is;

 

Students will be encouraged to explore knowledge in science, technology, engineering, arts and mathematics through innovative activities, teamwork, collaboration and the exchange of ideas that will challenge them to increase their skills, knowledge and creativity. Objectives: - To encourage students to be innovative in the field of STEAM - To develop problem-solving skills - To increase curiosity to participate in research and discovery activities - To develop collaboration and mutual support competencies through teamwork - To develop critical thinking through research and activities - To develop communication literacy competencies - To develop individual digital competencies increasing